Отказ на поръчка и възстановяване на платената цена.
Рекламации:
- Потребителят може да откаже поръчката си преди тя да бъде подготвена за доставка чрез куриер или доставена на адреса, посочен от потребителя.
- Потребителят има право, без обезщетения и без да посочва причина, да върне получената стока в срок до 14 дни, считано от деня на получаването й.
- В този случай Потребителят трябва да върне стоката в запазена оригинална опаковка, с ненарушена цялост и неизползвана, в съответствие с разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП.
- При неизпълнение на тези условия, онлайн магазинът ни запазва правото си да откаже да приеме върнатата стока и съответно да не възстанови пълната сума, платена от потребителя.
- Законният гаранционен срок е 24 месеца. Гаранцията важи за всички осветителни тела с изключение на крушките.
- При замяна на продукт гаранцията не се удължава.
Стоки, за които купувачът няма право на връщане
- при стоки, които са били разопаковани след доставката и не са окомплектовани и върнати в оригиналния им вид
- при стоки, които имат следи от монтажно-демонтажни дейности
- при стоки, които са прехвърлили законовите срокове за връщане на стоки от 14 календарни дни
- при стоки, които са били въвеждани в експлоатация
Процедура на рекламация
За предявяване на рекламации на осветителни тела, закупени през уебсайта ledosvetlenie.bg, моля обадете се на тел: 089 794 9073
За приемане на повредената стока ще Ви бъде изпратен куриер. Ако рекламацията Ви се приеме за основателна, стоката ще бъде отремонтирана или заменена и ще Ви бъде изпратена на посочения от вас адрес в едномесечен срок. В този случай, разходите по приемането и връщането на стоката са за сметка на ledosvetlenie.bg.
Ако рекламацията Ви не се счете за основателна, ще Ви бъде върната същата стока и транспортните разходи ще бъдат за ваша сметка.
Жалба, сигнал, оплакване
- При наличие на спор между Клиента и ledosvetlenie.bg, страните по спора гарантират, че ще положат всички усилия за разрешаването му чрез разговор.
- При наличие проблем при ползване на електрония магазин свържете се с Главния Администратор на сайта Кристиан Карабельов на тел. +359 892 46 06 64 или пишете на имейл kkarabeliov@gmail.com.
- При непрофесионално отношение от страна на консултант или служител на ledosvetlenie.bg, Клиентът има право да подаде сигнал или оплакване директно до Управителя на ЕМ БИ ПАУЪР ЕЛЕКТРИК ЕООД, Ваня Бомбаширова на имейл manager@ledosvetlenie.bg
- При нерешен спор между Клиента и ledosvetlenie.bg може да подадете сигнал като използвате електронна форма за подаване на жалба-сигнал към Държавната Комисия за Защита на Потребителя или се свържете с гореща линия на потребителя 070011122.
- За алтернативно решаване на спорове между Клиента и ledosvetlenie.bg може да използвате Европейската онлайн платформа за решаване на спорове.
Търговска гаранция и гаранционни условия на продуктите предлагани в интернет магазина
Търговската гаранция за всички стоки не оказва влияние върху правата на потребителите, произтичащи от чл. 112-чл.115 от Закон за защита на потребителя (ЗЗП).
Независимо от търговската гаранция, ЕМ БИ ПАУЪР ЕЛЕКТРИК ЕООД отговаря за липсата на сътветствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно чл.112 – чл. 115 от ЗЗП.
При несъответствие на закупената от Вас стока или услуга, имате право да предявите рекламация. При предявяването на рекламацията, Вие може да се позовавате на гаранцията, която предоставя ЕМ БИ ПАУЪР ЕЛЕКТРИК ЕООД и ЗЗП.
ВАЖНО!!! За да се възползвате от правото си на гаранция, спазвайте всичките условия по монтаж, поддръжка или профилактика на закупената стока. Информация за това търсете върху опаковката или в инструкциите за монтаж и употреба!!!
Рекламацията се предявява в търговските обекти на фирма ЕМ БИ ПАУЪР ЕЛЕКТРИК ЕООД на следния адрес:
гр. Девин, ул. Гимназиална 2
Рекламацията се предявява устно или писмено, като е необходимо да представите документ, доказващ покупката – касова бележка или фактура.
Ако рекламацията Ви е приета за основателна, в едномесечен срок ще се извърши ремонт на продукта или ще бъде замене с нов. Срокът започва да тече от датата на предявяване на рекламацията.
Когато сте предявили рекламация и Ви е удовлетворена гаранцията чрез замяна на стоката с друга, се запазват първоначалните гаранционни условия. Ако рекламацията се удовлетворява чрез ремонт на стоката, то срокът на ремонта се прибавя към гаранционния.
Отпадане на гаранции
- При неспазване инструкциите за монтаж.
- При неспазване инструкциите за поддръжка.
- При неправилна експлоатация.
- При опит на клиента сам да отстрани възникнали неизправности.
- При щети, възникнали по време на транспортиране на стоката до сервиза.